~ ERYN MINNIE ~

Hey WELCOME TO MY ERIN MINNiE blogger !
if da singgah kat blog saya sila la follow ye... !!
Hope ur like it !! :))
peace no war ! ^^

thanx like :)


Click here for Myspace Layouts
Blinkie Text Generator at TextSpace.net

About eryn

My photo
hye.. welcome to my blogger ! im erin.. my full name NUR SYAZRYN BT MOHD NOOR AZMI im 18 still young meyhh.. huhuh.. friendly.. kelakar kowt ! single is better !

my lovely bunga-2 >

Monday, January 31

Story ORG GILA jum!!

tadi pagi papa ajak pegi hospital.. aku pun jum kan jew.. then amek num nk daftar aku pegi crik tempat duduk rmai jgk org.. nasib dpt tempat duduk... sebelah aku adew 2 lagi krusi kosong.. then ade makcik ng anak pmpuan die dtg duduk.. aku tgk ank die ni sakit mental rasanya.. then lama sikit terkejut aku dibuatnya.. die gelak kalah pumtianak taw x!!! nak luquh jantung aku dibuat nya.. meremang bulu tgn nih!! dlm 5 minit tuh die ckp sorg2.. huh.. duppdapp2 dada nih weyh.. then aku prasan die tgk aku lama sgt! aku da mula takot dah ni.. die usya nye muka aku rmbut aku nak disentuh nya.. takot weyh... buatnya tarik rmbut aku xmampus aku.. nasib mak die adew.. aku senyum kan je dkt mak die.. then bile die tgk rmbut aku die kibas rmut die ke blakang.. pdhal rmbut die pendek mcm lelaki!.. tuh yg aku tahan gelak uh... hahaha.. tak kan aku nk gelak dpn die.. buat die naik giler aku pun giler skali.. hahaha... then smpai jgx akhirnya giliran aku.. then aku naik tingkat 2 ng papa.. papa pegi jmp doc aku sorg2 lagi... then ade lagi org gila nih!!! ni yg lain pulak.. dia dtg nye dkt aku ckp haram jadah pa pun aku xtaw.. takut aku dibuatnya.. suma mata pandang ke arah aku.. adoiii malu 1 takut 1.. org giler nih dtg tunjuk2 muka aku dpn2 lak tuh.. jpg die tepuk nye meja aduhai.. nk luquh weyhh jantung aku nih.. nasib aku kuat lagi.. hahaha... then die pegi tolak kpala org lah.. nasib die xdtg sentuh aku.. kau dtg sentuh aku aku angkat krusi r.. hahaha.. mak gangste aku nih.. haha.. asal la papa lama sgt.. dh la org gila tuh mai duk tepi aku.. duk ckp pa pun aku xtaw.. suma tgk jew aku.. aku tgh kusyuk dgr lagu.. sekali die jerit kt tlinga aku.. ha ni dah tahap babi dh ni org gila nih.. aku terkejut gila masa tuh!! then adew pkcik hospital tarik die.. die menjerit suh lepas tgn die.. adoiii malu aku weyh.. nk tiyak pun da.. nasib aku toi kena duk sebelah org giler.. klaw aku lama lg kt situh gerenti aku pun gila jgx..! mental aku pun jd cm org2 gila tadi! serik weii p hospitalll!!!!!

2 comments: